SelstadBack Office og logistikkmedarbeider

Back Office og logistikkmedarbeider

wave

 

Selstad er en internasjonal leverandør av utstyr og kompetanse til det maritime markedet, og opererer fra elleve forskjellige lokasjoner med hovedkontor i Måløy. Vår spisskompetanse ligger innen oppdrettsutstyr og fiskeredskaper, men vi leverer også tau og utstyr til sikkerhet, industri og offshorevirksomhet.

Vi fortsetter den gode utviklingen i selskapet, og ønsker nå å utvide staben vår med to nyopprettede stillinger. Ved vår avdeling for oppdrettsutstyr søker vi en Back Office-stilling, og samtidig skal vi ha inn en logistikkmedarbeider i administrasjonen vår. I begge stillinger søker vi en person som kjenner seg igjen i våre verdier; kompetanse, god service og innovasjon.

Back Office

Dette vil være en funksjon som blir sterkt delaktig i vår virksomhet og vil fungere som et bindeledd mellom salg, logistikk og produksjon, i tillegg til arbeid med interne rutiner. Vi søker deg som er ryddig og strukturert i arbeidet og som behersker dataverktøy på et høyt nivå. Du liker å skape resultater og trives med å bruke engelsk i arbeidshverdagen. Erfaring eller utdannelse innen logistikk vil være en fordel, men ikke et krav.

Arbeidsoppgavene vil være knyttet til:

  • Oppfølging av vår produksjon India
  • Oppdatering av priser i vårt ERP-system
  • Oppfølging av avtaler
  • Support til våre Key Account Managers
  • Sertifikat på fortøyning
  • Støttefunksjon ved arbeid med tilbud og større avtaler

Det er dessuten viktig for oss at du kjenner deg igjen i våre verdier; kompetanse, god service og innovasjon.

For opplysninger om stillingen kontakt virksomhetsleder Børre Waagan på epost borre@selstad.no eller telefon 977 71 858.

Logistikkmedarbeider

I denne rollen vil man være en viktig bidragsyter i vår innsats for å sikre at vi har konkurransedyktige betingelser innen vår logistikkaktivitet. Vi ser etter en person som trives med mange baller i luften samtidig. Du håndterer store forventninger, og klarer å bygge gode relasjoner med transportører og fraktselskaper. Erfaring eller utdannelse innen logistikkfaget vil være en forutsetning, og det er ønskelig at du har gode kvalifikasjoner på dataverktøy.

Arbeidsoppgavene vil være knyttet til:

  • Bistand til innkjøpsavdelingen med håndtering av transport, frakt, fortolling og dokumenter
  • Kontakt med sjøtransportører
  • Innhenting av priser
  • Skaffe oversikt over og følge opp eksisterende avtaler med de største, nasjonale aktørene
  • Avlaste interne avdelinger med logistikk
  • Jobbe i Axia-frakt

Det er dessuten viktig for oss at du kjenner deg igjen i våre verdier; kompetanse, god service og innovasjon.

For opplysninger om stillingen kontakt CFO Petter Oksholen på epost petter@selstad.no eller telefon 928 12 574.

Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og spennende arbeidsoppgaver i en næring i stadig vekst. Vi har nye og flotte fasiliteter ved vårt hovedkontor i Måløy, og et veldig godt arbeidsmiljø med mange dyktige medarbeidere.

Søknadsfrist: 24.oktober

Skriftlig søknad og CV sendes til: kristian.reed@selstad.no